FANDOM

Păşea încet, fiecare pas părând o mare încercare pentru ea, de parcă ar fi fost ancorată de pământ de un surplus de gravitaţie.

Căminul copiilor deosebiți

Olive Abroholos Elephanta este o fată syndrigast care are abilitatea de a pluti.

De-a lungul seriei Edit

Căminul copiilor deosebiți Edit

Jacob Portman o zărește în urma a doi adolescenţi. Odată ajunși la picioarele tufișului asemănător cu un centaur, tufiș în care o minge rămăsese blocată, aceștia leagă în jurul mijlocului fetei o frânghie, urmând ca Olive să încerce să dea mingea jos. Sunt ajutați ulterior de o fată cu părul vâlvoi numită Fiona Frauenfel.

La masă, aceasta, legată de un scaun fixat de podea cu şuruburi, începe să discute cu ceilalți copii deosebiți, aflându-se faptul că urmează să împlinească şaptezeci şi cinci şi jumătate de ani peste o săptămână.

Înfățișare și personalitate Edit

Aceasta poartă o coroană.

Citate Edit

Olive îşi scoase pantofii de plumb şi ne oferi o demonstraţie care sfida legile gravitaţiei, pe o pereche de bare paralele.

Căminul copiilor deosebiți

Curiozități și alte date Edit

Să nu ne vadă cineva.

Olive este o neobişnuită care poate crea foc. Aceasta a fost interpretată de actrița engleză Lauren McCrostie.

Biografie Edit

Înainte de film Edit

Olive, la vârsta de zece ani, a dat foc propriului pat.[1]

Pe parcursul filmului Edit

Domnişoara Peregrine își trimite pupilii după nepotul lui Abraham Portman pentru a fi adus ca și oaspete la căminul pentru copii neobişnuiţi.

Înfățișare și personalitate Edit

Olive are părul roșcat, de lungime medie. Aceasta este adesea vazută purtând niște mănuși negre din cauciuc.

Galerie Edit

Referinţe Edit

Curiozități și alte date Edit

  • Această versiune a lui Olive are particularitatea din cărți a Emmei, aceea de a crea foc.