FANDOM

Intâmplările ieşite din comun au început să apară tocmai când abia acceptasem ideea că viaţa mea avea să fie una cu totul obişnuită.

–naratorul, Căminul copiilor deosebiți

Jacob Magellan Portman, știut și ca Jacob Portman sau Jake, este un syndrigast cu o abilitate asemenea celei a bunicului sau, Abraham Portman, aceea de a vedea și simți sufletele-pustii. Acesta este protagonistul și naratorul seriei de cărți Miss Peregrine, fiul lui Maryann Portman și Franklin Portman.

De-a lungul seriei Edit

Înainte de primul volum Edit

Căminul copiilor deosebițiEdit

Orașul pustiu Edit

Înfățișare și personalitate Edit

Citate Edit

(Jacob Portman: Şi… bunicul meu… a fost la fel ca…)

Căminul copiilor deosebiți

Galerie Edit

Te simţeai o persoană obişnuită. Nu făceai nimic care să schimbe ceva. Acum ai şansa să faci ceva care să schimbe totul!

–Emma

Jake Portman, știut și ca Jakey, este un neobişnuit cu abilitatea de a vedea Găunoşi Cadaverici, protagonistul din Copiii domnişoarei Peregrine: Între două lumi. Aceasta a fost interpretat de către actorul englez Asa Butterfield.

Biografie Edit

Înainte de film Edit

Pe parcursul filmului Edit

Înfățișare și personalitate Edit

Citate Edit

Jake, văd că ai moştenit particularitatea bunicului tău. Eşti la fel de enervant ca el. Apropo de Abe, dacă îl întâlneşti în viaţa de dincolo, transmite-i salutări.

–Domnul Barron

Nu trebuie să ne faci să ne simţim în siguranţă, Jake. Fiindcă ne-ai făcut să ne simţim curajoşi. Ceea ce e mult mai bine.

–Emma

Galerie Edit