FANDOM

E un fel de regină a celor de seama noastră. Cincizeci de ani s-au chinuit s-o numească reprezentantă a Consiliului Ymbrynelor, dar nu vrea să renunţe la predat. Predă la academia pe care a înfiinţat-o împreună cu domnişoara Bunting. în prezent nu există nici o ymbrină care să se poată considera demn de aripile pe care le-a primit, care să nu fi trecut prin şcoala lui Miss Avocet.

–Alma Peregrine, Căminul copiilor deosebiți

Esmeralda Avocet, cunoscută și ca Miss Avocet, este o femeie syndrigast cu abilitatea de a manipula timpul și de a se transforma într-o pasăre. 

De-a lungul seriei Edit

Înainte de primul volum Edit

Împreună cu domnişoara Bunting, a administrat bucla din Derbyshire, din 15 iulie 1867.

Căminul copiilor deosebiți Edit

După ce bucla îi este invadată de către cei corupți, Esmeralda zboară s-o avertizeze pe Miss Peregrine cu privire la strigoii care i-au luat prin surprindere pe ea și pe pupilii săi somnoroși, doi bărbați deghizați în membrii ai consiliului, fapt trecut neobservat preț de câteva secunde. Îi relatează Almei cum, împreună cu Miss Bunting, a fost trezită de către țipetele copiilor, baricadată în casă, atacată de strigoii și sufletele pustii odată ce a ieșit din buclă și cum colega ei fusese capturată. Mai târziu, Miss Avocet și Miss Peregrine sunt și ele capturate.

Citate Edit

Miss Peregrine duse un flacon argintiu spre gura lui Miss Avocet şi îl înclină, apoi ymbryna mai în vârstă păru să-şi revină, ridicându-se în scaun cu ochi strălucitori. în clipa următoare însă, bătrâna îşi pierdu simţirea şi se lăsă moale în fotoliu.

Căminul copiilor deosebiți

Bronwyn gravita agitată în jurul unei femei bătrâne care se legăna pe jumătate leşinată într-un fotoliu, înfăşurată în mai multe pături, ca o mumie.

Căminul copiilor deosebiți

Nu e nimeni în siguranţă.

Domnişoara Avocet este o neobişnuită capabilă să manipuleze timpul și să se transforme într-o pasăre. Aceasta a fost interpretată de către actrița engleză Judi Dench. 

Biografie Edit

Înainte de film Edit

Bucla sa temporală a fost atacată de Găunoși, iar toții pupilii ei măcelariți în ciuda eforturilor acesteia de a îi salva. Strigoii au montat mașinăria în pivniţele de la Turnul Blackpool.

Pe parcursul filmului Edit

Alma Peregrine începe s-o îngrijească pentru ca aceasta să poată ieși din forma de pasăre. Ulterior, ea este ucisă de către Malthus.