FANDOM

Emma Bloom, făcătoare de foc, abandonată de părinţi într-un circ, dezamăgiţi că n-au putut s-o vândă unuia.

–Dr. Golan, Căminul copiilor deosebiți

Emma Bloom este o fată syndrigast care are abilitatea de a crea și controla focul.

De-a lungul seriei Edit

Înainte de primul volum Edit

Talentul Emmei a început să se manifeste la vârsta de zece ani, când în timpul somnului, dădea foc patului. Din cauză că acest lucru se întâmpla atât de frecvent, părinții ei au scos toată lenjeria de pat și au fortat-o sa doarmă pe rama metalică.

Ulterior, a remarcat prezența unei urticarii în palme care s-a înroșit și umflat atât de tare încât a fost nevoită să-și scufunde mâinile într-o ladă de cod congelat dintr-un magazin. Toată gheața s-a topit, iar vânzătorul a cerut să i se dea banii pentru peștele stricat.

Mama, superstițioasă din fire, a fugit și nu s-a mai intors. Tatăl ei, în shimb, a rămas, a batut-o și a închis-o. Când a încercat să dea foc ușii camerei în care tatăl ei o încuiase, a legat-o de pânza de azbest, nedezlegând-o de frică. Astfel, timp de cateva zile, a hrănit-o cu mâna lui. In cele din urma, Emma, cu ajutorul surorii ei mai mici, Julia, care o dezlegase intr-o noapte, a reusit sa fuga de acasă.

După o lună, Miss Peregrine a salvat-o din mâinile unei femei insistente care încercase să o răpească după ce propunerea îi fusese refuzată.

Căminul copiilor deosebiți Edit

Jacob o zărește pentru prima dată atunci când explorează casa.

Înfățișare și personalitate Edit

Miss Peregrine o descrie ca fiind iute la mânie, dar de încredere.

Citate Edit

Emma îşi folosi mâna drept torţă; o minge mică de foc părea că îi pluteşte chiar deasupra palmei.

–naratorul, Căminul copiilor deosebiți

Galerie Edit

Curiozități și alte date Edit

  • În cel de-al doilea trailer pentru Orașul pustiu, îi poate fi văzută mâna.
  • Emmei îi este imposibil să se ardă.

Nu trebuie să ne faci să ne simţim în siguranţă, Jake. Fiindcă ne-ai făcut să ne simţim curajoşi.

Emma este o neobişnuită care poate pluti și manipula aerul. Aceasta a fost interpretată de actrița engleză Ella Purnell.

Înfățișare și personalitate Edit

Dat fiind faptul că este mai ușoară ca aerului, Emma trebuie să poarte niște pantofi speciali, făcuți din plumb. Aceasta poartă și o rochie lungă, de culoare albastră.

Citate Edit

Era mai uşoară ca aerul. Trebuia să poarte pantofi speciali, de plumb, care s-o ţină ancorată

–Abraham Portman

Galerie Edit

Curiozități și alte date Edit

  • Această versiune a Emmei are particularitatea din cărți a lui Olive, aceea de a levita.