FANDOM

Aceast articol conține informații cu privire la actorii care apar în filmul Copiii domnişoarei Peregrine: Între două lumi.

Actori

Eva Green Edit

Eva Green, pe numele său complet Eva Gaëlle Green, este o actriță născută pe 6 iulie 1980. Aceasta a interpretat-o pe domnişoara Peregrine. De asemenea, a mai jucat într-un film regizat de Tim Borton, și anume Dark Shadows.

Asa Butterfield Edit

Asa Butterfield este un actor născut pe 1 aprilie 1997. Acesta i-a interpretat pe Jake și pe domnul Barron când s-a dat drept protagonistul filmului.

Samuel L. Jackson Edit

Samuel L. Jackson, pe numele său complet Samuel Leroy Jackson, este un actor născut pe 21 decembrie 1948. Acesta l-a interpretat pe domnul Barron.

Judi Dench Edit

Judi Dench este o actriță născută pe 9 decembrie 1934. Aceasta a interpretat-o pe domnişoara Avocet.

Rupert Everett Edit

Rupert Everett, pe numele său complet Rupert James Hector Everett, este un actor născut pe 29 mai 1959. Acesta l-a interpretat pe domnul Barron atunci când se dădea drept un ornitologist.

Allison Janney Edit

Allison Janney, pe numele său complet Allison Brooks Janney, este o actriță născută pe 19 noiembrie 1959. Aceasta l-a interpretat pe domnul Barron atunci când se dădea drept doctor Golan.

Ella Purnell Edit

Ella Purnell este o actriță născută pe 17 septembrie 1996. Aceasta a interpretat-o pe Emma.

Lauren McCrostie Edit

Lauren McCrostie este o actriță născută pe 10 ianuarie 1996. Aceasta a interpretat-o pe Olive.

Helen Day Edit

Helen Day este o actriță care a interpretat-o pe domnişoara Edwards.

Philip Philmar Edit

Philip Philmar este un actor englez care l-a interpretat pe domnul Archer.

Jack Brady Edit

Jack Brady este un actor care l-a interpretat pe domnul Clark.

Scott Handy Edit

Scott Handy este un actor englez născut pe 21 iulie 1968. Acesta l-a interpretat pe domnul Gleeson.